КОРОСТИШІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ ст №1 ім.Г.І.Шелушкова Неділя
20.07.2025
13:29
Вітаю Вас Гість | RSS Головна | Статут школи | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Сімейна сторінка [3]
Поради
Новини [1]
Останні новини
Школа говорить [0]
Новини школи

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


І.Загальні положення

1.1 Школа в своїй діяльності керується Конституцією України, Законом
України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 964, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом, цивільним і господарським кодексами.

1.2 Повна назва школи:

Коростишівська загальноосвітня школа І-III ступенів №1 імені Г.І.Шелушкова Коростишівського району Житомирської області.

Скорочена назва: Коростишівська ЗОШ І-ІІІ ст.№1

Статутний фонд закладу утворений в складі майна спільної комунальної власності громад сіл, міста, району у розмірі 100 гривен.

1.3 Юридична адреса школи: 12501 Житомирська область
Коростишівський район м.Коростишів вул. Шевченка, 39

1.4 Коростишівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Г.І.Шелушкова Коростишівського району Житомирської області (далі - школа) є юридичною особою, має печатку, штамп, ідентифікаційний номер.

1.5 Коростишівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Г.І.Шелушкова знаходиться у комунальній власності територіальних громад, сіл, міста, району.

Засновником та власником школи є Коростишівська районна рада.

1.6 Головною метою школи є забезпечення реалізації права громадян на
здобуття повної загальної середньої освіти.

1.7Головним завданням школи є:
забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
виховання громадянина України;
виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів;
створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;

1.8 . Школа самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах
своєї компетенції, передбаченої законодавством України, та власним
статутом.

1.9. Школа несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:
безпечні умови освітньої діяльності;
дотримання державних стандартів освіти;
дотримання договірних зобов'язань з іншими суб'єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов'язань за міжнародними угодами;
дотримання фінансової дисципліни.

1.10. У навчальному закладі українська мова навчання, запроваджено природничий і філологічний профілі навчання, можуть створюватися класи з поглибленим вивченням окремих предметів.

1.11. Школа має право:
проходити в установленому порядку державну атестацію;
визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням із власником;
визначати варіативну частину робочого навчального плану;
в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;
спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідну експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;
використовувати різні форми матеріального і морального заохочення до учасників навчально-виховного процесу;
бути власником та розпорядником рухомого і нерухомого майна згідно з законодавством України та власним статутом;
отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;
залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України;
здавати в оренду приміщення і майно школи.

1.12 У школі створюються та функціонують: психологічна служба, методичні об'єднання вчителів-предметників, класних керівників, вихователів ГПД, творчі групи вчителів, учнівська школа співдружності «Юність», батьківські комітети класів, рада школи.

1.13. Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються власником і здійснюються Коростишівським ТМО.

1.14. Взаємовідносини навчального закладу з юридичними і фізичними особами визначається угодами, що укладені між ними.



II. Організація навчально-виховного процесу

2.1 Школа планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного та річного плану. В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи школи. визначається перспективи його розвитку. План роботи затверджується радою школи.

2.2 Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є
робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілю навчання.

Робочий навчальний план школи погоджується радою школи і затверджується відділом освіти.

2.3 Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники
школи самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники,
що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-
методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби
навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань
та здобуття освіти на рівні державних стандартів.

2.4 Школа здійснює навчально-виховний процес за денною очною
формою навчання.

2.5 Зарахування учнів до школи здійснюється за наказом директора на
підставі особистої заяви (для неповнолітніх - заява батьків або осіб, які їх заміняють) або направлень відповідних органів управління освітою, а також свідоцтва про народження (копії), паспорта, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу).

Зарахування учнів до класів з поглибленим вивченням окремих предметів здійснюється за наказом директора на підставі заяви батьків та враховуючи рівень знань учнів з предметів відповідного циклу - не нижче достатнього.

У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу. Переведення учнів до іншого навчального закладу здійснюється за наявності особової справи учня встановленого Міністерством освіти і науки України зразка.

2.6 У школі першого ступеня навчання для учнів за бажанням їхніх батьків або осіб, що їх заміняють, створюються групи продовженого дня.

Зарахування до груп продовженого дня і відрахування із них здійснюється за наказом директора школи на підставі заяви батьків (осіб, що їх заміняють).

Визначається такий режим роботи груп продовженого дня: 1220-1230 - збір дітей у групу;

1230-1330 - спортивна година;

1330-1420- обід;

1435-1600 - самопідготовка;

1610-1700 - виховна година;

1700 -1800- підсумок роботи;

1800-1820 - відхід додому.

2.7 Структура навчального року, а також тижневе навантаження учнів встановлюється школою в межах часу, що передбачений робочим навчальним планом. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою,розпочинаються 1 вересня у День знань і закінчуються у перших класах 25 травня, у 2-х - 11(12)-х - 31 травня.

Загальна тривалість року :
І ступінь-175 робочих днів
ІІ-ІІІ ступені-190 робочих днів

(з урахуванням навчальної практики, підсумкового оцінювання і державної підсумкової атестації навчальних досягнень учнів).

Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності
забороняється (крім випадків, передбачених законодавством України).

2.8 За погодженням з відділом освіти школою запроваджується графік канікул. Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.

2.9 Тривалість уроків у навчальному закладі становить: у перших класах —35 хвилин, у других - четвертих класах—40 хвилин, у п'ятих - дванадцятих—45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відділом освіти та територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби.

2.10 Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожний семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується радою школи і затверджується директором.

Тижневий режим роботи школи затверджується у розкладі навчальних занять.

Крім різних форм обов'язкових навчальних занять, у школі проводяться індивідуальні, групові, факультативні, гурткові та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.

2.11 Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмету визначається вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.

2.12 У школі визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень у навчанні учнів, ведеться тематичний облік знань.

У першому класі дається словесна характеристика знань учнів у навчанні, у другому класі : перший семестр - словесна, другий - за 12-ти бальною шкалою.

У документі про освіту (табелі успішності, свідоцтві, атестаті) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний рік та державну підсумкову атестацію.

2.13 Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класним керівником (головою атестаційної комісії).

2.14 Порядок переведення і випуск учнів школи визначається Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності, затвердженою Міністерством освіти і науки України від 05.02.2001р. №44 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08.02.2001р. за №120/5311.

2.15 При переведенні учнів з початкової до основної школи передусім
беруться до уваги досягнення у навчанні не нижче середнього рівня з
української мови, читання, математики (з трьох предметів).

У початковій школі атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української мови і математики.

2.16 Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступень навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів(вихованців) у системі загальної середньої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 року №94

2.17 Учням, які закінчили певний ступінь школи, видається відповідний документ про освіту:
після закінчення початкової школи - табель успішності;
після закінчення основної школи - свідоцтво про базову загальну середню освіту;
після закінчення навчального закладу системи загальної середньої освіти - атестат про повну загальну середню освіту.

2.18 Особам, які закінчили дев’ятий клас основної школи з навчальними досягненнями високого рівня (10,11,12 балів) за семестри, рік та атестацію, видається свідоцтво про базову середню освіту з відзнакою.

Особам, нагородженим золотою або срібною медаллю, видається атестат з відзнакою про повну загальну середню освіту

2.19 За успіхи у навчанні для учнів встановлюються такі форми морального і матеріального заохочення: грамота, цінний подарунок, грошова винагорода (у межах коштів, передбачених на ці цілі).

Ш. Учасники навчально-виховного процесу

3.1 Учасниками навчально-виховного процесу в загальноосвітньому
навчальному закладі є:
учні;
керівники;
педагогічні працівники;
психолог, бібліотекарі;
інші спеціалісти;
батьки або особи, які їх заміняють.

3.2 Права і обов'язки учнів, педагогічних та інших працівників
визначаються чинним законодавством та цим статутом.

3.3 Учні мають право:
на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;
на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою школи;
на доступ до інформації з усіх галузей знань;
брати участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
брати участь у роботі органів громадського самоврядування школи;
брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів;
брати участь у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;
на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;
на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці.

3.4 Учні зобов'язані:
оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;
дотримуватися вимог Статуту, правил внутрішнього розпорядку;
бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;
дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;
брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;
дотримуватися правил особистої гігієни;
учні 7-11-х класів залучаються до самообслуговування;
відвідувати НВЗ у відповідній шкільній формі.

3.5 Педагогічними працівниками школи можуть бути особи з високими
моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належ­ний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність,
забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та
психічний стан здоров'я яких дозволяє виконувати професійні обов'язки.

3.6 Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та
інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством
України про працю, Законом України "Про загальну середню освіту" та
іншими законодавчими актами.

3.7 Педагогічні працівники мають право на:
захист професійної честі, гідності;
самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для здоров'я учнів;
участь в обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного процесу;
проведення в установленому порядку науково-дослідної, експериментальної, пошукової роботи;
виявлення педагогічної ініціативи;
позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання;
участь у роботі органів громадського самоврядування школи;
підвищення кваліфікації, перепідготовку;
отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років в порядку визначену законодавством України;
на матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства.

За успіхи у роботі встановлюються такі форми морального і матеріального заохочення: грамота, подяка, грошова премія (у межах коштів передбачених на ці цілі).

Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

3.8 Педагогічні працівники зобов'язані:
забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм на рівні обов'язкових державних вимог;
сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;
сприяти зростанню іміджу навчального закладу;
настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;
виховувати в учнів повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;
готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;
захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам;
постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру; виконувати Статут навчального закладу, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;
виконувати накази і розпорядження керівника навчального закладу, органів управління освітою;
брати участь у роботі педагогічної ради.

3.9. У навчальному закладі обов'язково проводиться атестація
педагогічних працівників незалежно від підпорядкування, типів і форм
власності. Атестація здійснюється, як правило, один раз на п'ять років
відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних
працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.

3.10. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут,
правила внутрішнього розпорядку навчального закладу, не виконують
посадових обов'язків, умови колективного договору (контракту) або за
результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з
роботи відповідно до чинного законодавства.

3.11 Батьки та особи, які їх заміняють, мають право:
обирати і бути обраним до батьківського комітетів та органів громадського самоврядування;
звертатись до органів управління освітою, директора школи і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;
брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцненні матеріально-технічної бази школи;
на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування школи та у відповідних державних, судових органах.

3.12 Батьки та особи, які їх заміняють, несуть відповідальність за
здобуття дітьми повної загальної середньої освіти і зобов'язані:
забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;
постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім'ї, державної та рідної мов, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів;
виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини.

3.13 Представники громадськості мають право:
обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування школи;
керувати учнівськими об'єднаннями за інтересами і гуртками, секціями;
сприяти покращанню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню школи;
проводити консультації для педагогічних працівників;
брати участь в організації навчально-виховного процесу.

3.14. Представники громадськості зобов'язані:

дотримуватися статуту школи, виконувати накази та розпорядження директора школи, рішення органів громадського самоврядування, захищати учнів від всіляких форм фізичного та психічного насильства, пропагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюну тощо.

IV. Управління навчальним закладом

4.1 Управління школою здійснюється його власником - Коростишівською районною радою.

До виключної компетенції Засновника належить вирішення наступних питань:
Ø затвердження змін та доповнень до Статуту навчального закладу;
Ø припинення діяльності підприємства, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу;
Ø визначення основних напрямків діяльності навчального закладу;
Ø відчуження та списання основних засобів та майна закладу;
Ø реорганізація та ліквідація закладу.

Директор діє від імені навчального закладу в межах встановлених чинним законодавством та Статутом школи, зокрема, без доручення:
Ø керує господарською діяльністю закладу;
Ø видає накази, інструкції, інші акти з питань діяльності школи;
Ø представляє школу в усіх організаціях, підприємствах, установах на Україні та за її межами;
Ø приймає на роботу працівників обслуговуючого персоналу та звільняє їх, накладає на них дисциплінарні стягнення, притягує їх до відповідальності, заохочує усіх працівників закладу;
Ø відповідає за організацію в навчальному закладі, дотримання правил протипожежної безпеки, виробничої санітарії, правил техніки безпеки.

4.2. Вищим органом громадського самоврядування школи є загальні
збори (конференція) колективу, що скликається не менше одного разу на
рік.

Делегати загальних зборів (конференції) з правом вирішального голосу обираються від таких трьох категорій:
працівників школи - зборами трудового колективу;
учнів школи другого-третього ступеня - класними зборами;
батьків, представників громадськості - класними батьківськими зборами.

Кожна категорія обирає однакову кількість делегатів. Визначається така кількість делегатів: від працівників навчального закладу 54, учнів 54, батьків і представників громадськості 54.

Термін їх повноважень становить три роки.

Загальні збори (конференція) правочинні, якщо в їхній роботі бере участь не менше половини делегатів кожної з трьох категорій. Рішення приймається простою більшістю голосів присутніх делегатів.

Право скликати збори (конференцію) мають голова ради школи, учасники зборів (делегати конференції), якщо за це висловилось не менше третини їх загальної кількості, директор школи, засновник.

Загальні збори (конференція):
обирають раду школи, її голову, встановлюють термін їх повноважень;
заслуховують звіт директора і голови ради школи;
розглядають питання навчально-виховної, методичної і фінансово-господарчої діяльності школи;
затверджують основні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу, розглядають інші найважливіші напрями діяльності школи;
приймають рішення про стимулювання праці керівників та інших педагогічних працівників.

4.3 У період між загальними зборами (конференцією) діє рада школи.

4.3.1 Метою діяльності ради є:
сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;
об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку школи та удосконалення навчально-виховного процесу;
формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління школою;
розширення колегіальних форм управління школою;
підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу.

4.3.2 Основними завданнями ради є:
підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;
визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку школи та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;
формування навичок здорового способу життя;
створення належного педагогічного клімату в школі;
сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;
підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;
сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;
підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання процесу навчання та виховання учнів;
ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов'язковості загальної середньої освіти;
стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;
зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та школою з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.

4.3.3 До ради обираються пропорційно представники від педагогічного
колективу, учнів ІІ-ПІ ступенів навчання, батьків і громадськості.

Представництво в раді й загальна її чисельність визначаються загальними зборами (конференцією) школи.

Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами (конференцією).

На чергових виборах склад ради оновлюється не менше ніж на третину.

4.3.4 Рада школи діє на засадах:

- пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;

- дотримання вимог законодавства України;

- колегіальності ухвалення рішень;

- добровільності і рівноправності членства;

- гласності.

Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами (конференцією).

Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік.

Засідання ради може скликатися її головою або з ініціативи директора школи, власника (засновника), а також членами ради.

Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів.

У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови ради.

Рішення ради, що не суперечить чинному законодавству та Статуту школи, доводяться в 7-й денний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків, або осіб, що їх замінюють, та громадськості.

У разі незгоди адміністрації школи з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання.

До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету школи.

4.3.5 Очолює раду школи голова, який обирається із складу ради.
Голова ради може бути членом педагогічної ради.

Головою ради не можуть бути директор та його заступники.

Для вирішення поточних питань рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій і зміст їх роботи визначаються радою.

Члени ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності школи, пов'язаної з організацією навчально-виховного процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.

4.3.6 Рада навчального закладу:
організовує виконання рішень загальних зборів (конференцій);
вносить пропозиції щодо зміни типу, статусу, профільності навчання, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;
спільно з адміністрацією розглядає і затверджує план роботи навчального закладу та здійснює контроль за його виконанням;
разом з адміністрацією здійснює контроль за виконанням Статуту школи;
затверджує режим роботи школи;
сприяє формуванню мережі класів школи, обґрунтовуючи її доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;
приймає рішення спільно з педагогічною радою про представлення до нагородження випускників навчального закладу золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» або срібною медаллю «За досягнення у навчанні» та нагородження учнів похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» та похвальними грамотами «3а особливі досягнення у вивченні окремих предметів»;
разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних предметів варіативної частини робочих навчальних планів, враховуючи можливості, потреби учнів, а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;
погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік;
заслуховує звіт голови ради, інформацію директора та його заступників з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності;
бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям;
виносить на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями;
виступає ініціатором проведення добродійних акцій;
вносить на розгляд педагогічної ради та відповідного органу управління освітою пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні;
сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків (осіб, що їх заміняють) до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів з учнями;
розподіляє і контролює кошти фонду загального обов'язкового навчання, приймає рішення про надання матеріальної допомоги учням;
розглядає питання родинного виховання;
бере участь за згодою батьків або осіб, які їх заміняють, в обстежені житлово-побутових умов учнів, які перебувають в несприятливих соціально-економічних умовах;
сприяє педагогічній освіті батьків;
сприяє поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань;
розглядає питання здобуття обов'язкової загальної середньої освіти учнями;
організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів,
розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи школи;
вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи.

Склад комісії та зміст їх роботи визначається радою.

4.4 При школі за рішенням загальних зборів (конференції) може
створюватися і діяти піклувальна рада.

4.5 Положення про піклувальну раду затверджується рішенням
загальних зборів.

4.6 Директор школи:
здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональ­ний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;
організовує навчально-виховний процес;
забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, рівнем досягнень учнів у навчанні;
відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;
створює необхідні умови для участі учнів у позакласній та позашкільній роботі, проведення виховної роботи;
забезпечує дотримання вимог охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;
підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів;
забезпечує права учнів на захист їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
призначає класних керівників, завідуючих навчальними кабінетами, майстернями, навчально-дослідними ділянками;
контролює організацію харчування і медичного обслуговування учнів;
здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни обов'язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність;
розпоряджається в установленому порядку шкільним майном і коштами;
видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх виконання;
за погодженням із профспілковим комітетом затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові обов'язки працівників школи;
створює умови для творчого зростання педагогічних, пошуку та застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання;
несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, батьками, педагогічними працівниками та загальними зборами (конференцією), засновником, місцевими органами державної виконавчої влади тощо.

4.7 Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається на підставі
законодавства директором школи і затверджується відділом освіти.

Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника.

Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається робочим навчальним планом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.

4.8 У школі створюється постійно діючий дорадчий орган - педагогічна
рада.

Головою педагогічної ради є директор школи.

4.9 Педагогічна рада розглядає питання:
удосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу, планування та режиму роботи школи;
переведення учнів до наступних класів і їх випуску, видачі документів про рівень освіти, нагородження за досягнення у навчанні;
підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
морального і матеріального заохочення учнів та працівників школи.

4.10 Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно
до потреб школи. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх
доцільністю, але не може бути менше чотирьох разів на рік.

Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання навчально-виховного процесу.

4.11 У школі можуть створюватись учнівські та вчительські громадські
організації, що діють відповідно до чинного законодавства України.

V. Матеріально-технічна база

5.1. Матеріально-технічна база школи включає будівлі, споруди,
землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло, інші
матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі школи.

5.2. Майно навчального закладу (школи) перебуває у спільній комунальній власності територіальних громад сіл, міста, району і передається закладу в оперативне управління.

5.3. Школа забезпечує ефективне використання і збереження майна.

5.4. Відчуження, списання майна, що є спільною комунальною власністю територіальних громад сіл, міста, району і віддане закладу в оперативне управління здійснюється в порядку, встановленому власником майна відповідно до Положення про відчуження та Положення про списання майна затверджених рішенням сесії районної ради.

5.5. Школа відповідно до чинного законодавства користується землю,
іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання
вимог та норм з їх охорони.

5.6. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна
школи проводиться лише у випадках, передбачених чинним
законодавством. Збитки, завдані школі внаслідок порушення її майнових
прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються
відповідно до чинного законодавства.

5.7. Для забезпечення навчально-виховного процесу база школи
складається із навчальних кабінетів, комбінованої майстерні, а також спортивного залу, архіву, бібліотеки, радіоцентру, медичного і комп'ютерного кабінетів, їдальні та буфету, кімнати психологічного розвантаження, методкабінету.

5.8. Відповідно до рішення Коростишівської міської ради від
15.03.2000 р. № 97 школа має земельну ділянку, де розміщуються
спортивні та географічні майданчики, зона відпочинку, господарські
будівлі тощо.

VI. Фінансово- господарська діяльність

6.1.Фінансово-господарська діяльність навчального закладу здійснюється на основі його кошторису.

6.2. Джерелами формування кошторису навчального закладу є:
кошти засновника;
кошти місцевих бюджетів у розмірі, передбаченому нормативами фінансування загальної середньої освіти для забезпечення вивчення предметів в обсязі Державних стандартів освіти;
кошти фізичних, юридичних осіб;
кошти, отримані за надання платних послуг;
доходи від реалізації продукції навчально-виробничих майстерень, від здачі в оренду приміщень, споруд, обладнання;
благодійні внески юридичних і фізичних осіб.

6.3 Школа має право на придбання та оренду необхідного обладнання та інші матеріальні ресурси, користуватися послугами будь-якого підприємства, установи, організації або фізичної особи, фінансувати за рахунок власних надходжень з

Пошук

Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2025